نوشته شده توسط : emad
۷ نکته قبل از خرید تلویزیون

 

 

 

 

اگر قصد خرید تلویزیون جدیدی برای منزل خود را دارید جدا از تمامی مباحث حاشیه ای می خواهیم به شما چند نکته مهم را متذکر شویم که با رعیات انها می توانید خرید خوب و راضی کننده داشته باشید.اول اینکه باید مشخص کنید تکنولوژی استفاده شده در تلویزیون شما باید چه باشد؟ آیا کیفیت LCD برای شما راضی کننده است و یا به دنبال تکنولوژی جدید LED می باشید.؟البته باید قبلو کرد که دیگر عمر تلویزیون های ال سی دی هم به پایان رسیده و الان تقریبا می توان به جرات گفت بالای ۸۰% از افراد جامعه به دنبال خرید محصولات LED برای منازل خود هستند.خوب پس از اینکه نوع تکنولوژی مورد نظرتان را مشخص کردید باید مشخص کنید که برای خرید تلویزیون چقدر بودجه در نظر گرفته اید و کلا چقدر می خواهید برای این کار خرج نمایید.؟

نکته بعدی که شاید از چشم خیلی ها زیاد مهم نباشد حمل و نقل این محصول است که آیا رایگان انجام می شود و یا باید برای ان ینز هزینه ای بپردازید.؟ معمولا برای رقابت بیشتر اکثر فروشندگان هزینه حمل و نقل را بر عهده گرفته و به صورت رایگان برای شما انجام خواهند داد.

 

در سیستم های جدید از تکنولوژی DVB استفاده شده است و با ان براحتی می توانید تمامی شبکه های دیجیتال را دریافت کنید و منطقی به نظر نمی رسد که بخواهید خود را زا تماشای این شبکه ها محروم کنید.پس حتما در هنگام خرید مطمئن باشید که محصول مورد نظر شما دارای چنین امکانی می باشد.

بعد از اینکه محصول تان را خریدید اولین هزینه ای که شاید برای ان باید بپردازید هزینه نصب و راه اندازی است. یک توصیه برای شما داریم .از دادن پول های الکی جدا خودد داری نمایید . همان کاری را که خودتان به راحتی می توانید انجام دهید را باید به یک نصاب بسپارید.البته تصمیم گیرنده نهایی شما هستید ولی ما پیشنهاد می کنیم که خودتان کار نصب و راه اندازی را بر عهده بگیرید..دقت کنید که  هزینه هیا شما تنها به همین چند مورد ختم نمی شود و باید دوباره ولخرجی کنید و یک دستگاه پخش کننده DVD یا بلو نیز تهیه نمایید.حال نکته اینجاست که اگر بتوانید بعد از خرید تلویزیون خودتان را کنترل نموده و تنها ۲۴ ساعت بعد از ان اقدام به خرید های بعدی کرده در واقع باعث خواهید شد تا به دور از هر گونه هیجان و با تدبیر کامل دست به خرید بزنید.معمولا خرید سینمای خانگی را به کسانی که دارای موجودی حساب بانکی کافی هستند پیشنهاد می کنیم.

سعی کنید حتما تمام وسایلی که می خرید را از یک مارک تهیه کنید تا در نهایت شاهد کیفیت بالاتری در تصاویر انها باشید. با این کار تمامی دستگاه های شما با هم همخوانی بیشتری دارند.این روزها بازار تلویزیون های هوشمند بسیار داغ است. ام ما یک سوال داریم ؟ شما از کدامیک از امکانات این تلویزیون ها با توجه به زیر ساخت های موجود در کشور می توانید استفاده کنید؟در واقع اگر کمی واقع بین باشید تقریبا به دلیل عدم وجود ساختار های مناسب بسیاری از امکانات این نوع تلویزیون ها  به دردشما نخواهد خورد و در واقع فقط دارید بابت خرید ان هزینه ای اضافی می پردازید.امیدواریم با توجه به این نکاتی که خدمتتان عرض کردیم بتوانید در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل اورده و یکی از بهترین ها را برای خود تهیه نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و نهم آبان 1393ساعت 16:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

دارای رده انرژی A

ظرفشویی ۱۲ نفره ۶۹M68 بوش

 

 

 

 

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی خوب و با کیفیت هستید و می خواهید یکی از بهترین هیا بازار را تهیه کنید ما فروش ماشین ظرفشویی بوش مدل ۶۹M68 را به شما پیشنهاد می کنیم.این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوده و دارای رده انرژی A می باشد.کشور سازنده این ماشین ظرفشویی آلمان است و از این حیث دارای اعتبار و کیفیت بالایی می باشد.جالب است بدانید یکی از قابلیت های خوب دستگاه شستشو با نصف ظرفیت است و این یعنی صرفه جویی در مصرف آب و انرژی .شما تنها با ۱۰ لیتر آب می توانید  تمامی ظروف خود را بشویید.

این ماشین ظرفشویی دارای یک صفحه نمایشگر ال سی دی بوده که مدت زمان شستشو و دیگر موارد را بروی ان قابل نمایش است.ما امکان فروش ماشین ظرفشویی و ارسال به سراسر کشور را برای این محصول فراهم اورده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش فوق نمایید.یکی دیگر از مهمترین قابلیت های این دستگاه  مجهز بودن به سیستم Aqua Stop است. با وجود این سیستم اگر آب درون دستگاه نشت کند  به سرعت دستگاه آب را قطع می کند.همچنین وجود یک فیلتر سه لایه باعث شده تا ظروف شما با کیفیت بسیار بالایی شستشو و تمیز شوند.این محصول دارای ۶ برنامه شستشو می باشد که متناسب با موقعیتی که دارید می توانید از برنامه های آن استفاده نمایید.همچنین این محصول دارای ۵ دمای متفاوت شستشو بوده و شما با توجه به میزان چرب بودن ظروف می توایند انرا تنظیم نمایید.

 

. ویژگی ظرفشویی بوش مجهز بودن به تایمر الکترونیکی می باشد که امکان شستشوی تأخیری را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی می توان ظروف را در دستگاه چید و سپس زمان شستشو را تعیین نمود تا در زمان تنظیم شده ظرفشویی به صورت اتوماتیک روشن شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 17:15  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابلیت سرمایشی

 کولر گازی سردوگرم ۱۸۰۰۰ اینورتر

 

 

 

این روزها به دلیل تغییرات آب و هوایی شدیدی که رخ داده است شاهد گرم شدن هر چه بیشتر زمین هستیم و همین عاملی شده تا بازار فروش کولر اسپلیت  بسیار پر رونق تر از گذشته باشد.امروز در فروشگاه کالا خانگی به معرفی محصولی با نام  کولر گازی سردوگرم ۱۸۰۰۰ اینورتر می پردازیم.این محصول ساخت  کمپانی ال جی است و دارای سه رنگ آبی و نقره ای و قرمز می باشد..این مدل با مصرف فوق العاده پایینی که دارد توانسته خیلی زود خود را در دل بازار جای دهد و خریداران زیادی را به سمت خود جلب نماید.برچسب مصرف انرژی آن علامت +A را نشان می دهد و این یعنی شما با خیال راحت می توانید در مواقع مورد نیاز ساعت ها بدون ترس از مصرف بالای دستگاه از آن استفاده نمایید.به نوعی می توان گفت تا ۶۰% کاهش مصرف انرژی را می توان از این مدل انتظار داشت.

 

میزان قدرت پرتاب باد در این کولر گازی تا ۱۲ متر می باشد و همین عامل باعث شده تا میزان راندمان و عملکرد ان بالا تر رود.ما نیز در فروشگاه کالا خانگی اقدام به فروش کولر اسپلیت فوق نموده ایم و شرایطی را فراهم کرده ایم تا در سراسر کشور شما امکان خرید این محصول را داشته باشید.صدای دستگاه بسیار پایین بوده و تقریبا می توان گفت به حدود ۲۳ دسی بل کاهش پیدا کرده است.همچنین در این مدل از چند فیلتر پلاسما و ضد آلرژی نیز استفاده شده است. در کمپرسور این دستگاه از گاز R140a استفاده می شود.این مدل علاوه بر قابلیت سرمایشی دارای قابلیت گرمایشی نیز می باشد.

 

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 11:36  توسط مهران  |  نظر بدهید

پارچ تصفیه آب کلاسیک W40G لایکا

پارچ تصفیه آب کلاسیک W40G لایکا

 

 

این روزها با بالا رفتن اطلاعات عمومی مردم در زمینه بهداشت و سلامت شاهد ان هستیم که  فروش دستگاه آب تصفیه کنبه نسبت گذشته بسیار افزایش یافته و تنها علت آنرا می توان درنقش بسیار مهم این دستگاه در سلامت افراد عنوان کرد. بله همانطور که می دانید بیش از دو سوم بدن انسان از آب تشکیل شده است و به همین خاطر باید بسیار مراقب باشیم که چه نوع آبی را مصرف می کنیم .آبی که به عنوان اب تصفیه شده هر روز مصرف می کنیم دارای املاح و مواد بسیار مضری است که در دراز مدت مانند سم عمل کرده و می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دستگاه گوارش ما وارد کند.به همین دلیل توصیه ما در این است قبل از تهیه هر وسیله ای حتما به فکر تهیه یکی دستگاه تصفیه آب مناسب برای منزل خود باشید.

 

فروش دستگاه آب تصفیه کن در مدل های مختلف و قیمت های گوناگونی در حال انجام است و شما می توانید بر اساس نیاز خود و میزان بودجه ای که برای این کار در نظر دارید یکی از انواع مدل ها موجود را تهیه و استفاده نمایید.ما در فروشگاه کالا خانگی امروز به معرفی محصولی با نام پارچ تصفیه آب کلاسیک W40G لایکا می پردازیم.این محصول می تواند با کیفیت بسیار بالایی برای شما آب را تصفیه کرده و در نهایت ضامن سلامتی شما و دیگر افراد منزل باشد.دستگاه تصفیه آب فوق ساخت کشور ایتالیا بوده و به خوبی در هنگام عمل تصفیه انواع یون های مضر آب همچون نیترات و کلسیم را از بین برده و انگل های زنده موجود در آب را نابود می کند.همچنین میزان سختی آب را تا حدود ۵۰% از بین خواهد برد و شما نوشیدنی بسیار گوارایی را میل خواهید کرد.

 

این پارچ دارای مخزن دو تکه است اب ابتدا در مخزن بالایی قرار گرفته و بعد از انجام عمل تصفیه به مخزن پایین منتقل می شود.ظرفیت کلی پارچ حدود ۲٫۲۵ لیتر می باشد و ظرفیت مخزن پایینی ان حدود ۱٫۲۵ لیتر است.به خاطر طراحی و حجم این محصول شما براحتی می توانید آنرا در درون یخچال  قرار داده و یا به آسانی آنرا حمل و نقل کنید ودر محیط های مختلف از ان استفاده نمایید.یکی دیگر از عوامی که فروش دستگاه آب تصفیه کن را بسیار راحت کرده قیمت مناسب ان نسبت به دیگر برندها می باشد.کیفیت بالا و قیمت مناسب دو عامل مهم برای خرید نهایی این محصول به شمار می رود.این دستگاه دارای یک نشان گر الکترونیک است که می تواند زمان تعویض فیلتر را به صورت درصدی نمایش دهد.ما این محصول منحصر به فرد را در فروشگاه کالا خانگی برای شما علاقه مندان قرار داده ایم و همین الان می توانید با چند کلیک اقدام به خرید ان نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهاردهم آبان 1393ساعت 9:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

دستگاه عمل تصفیه

تصفیه آب ۵ مرحله ای شاتوت QM-86 

 

 

 

 

یکی از بهترین انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن محصولی با نام تصفیه آب ۵ مرحله ای اسمز معکوس سی سی کا است.این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و برخلاف مدل های معمول که در زیر سینک ظرفشویی نصب می شوند از این مدل با توجه به نوع طراحیش می توانید به صورت ایستاده و بروی پایه هایی که برایش تعبیه شده قرار داده و استفاده نمایید.در این دستگاه عمل تصفیه آب بدون اضافه کردن هیچ گونه مواد شیمیایی صورت می پذیرد و با استفاده از یک غشاء نیمه تراوا عمل تصفیه با کیفیت بالایی انجام می شود.مخزن استفاده شده در این دستگاه ۱۴ لیتری بوده و درواقع توسط این محصول شما در طی شبانه روز می توانید حدود ۱۹۰ لیتر آب تصفیه شده دریافت نمایید.

 

حدااکثر فشاری که دستگاه آب تصفیه کن فوق دارد به میزان PSI60 بوده و از استانداردهای جهانی NSF و WQA نیز بهره مند است.قطعات استفاده شده در این مدل از بهترین کیفیت ممکن برخوردارند.حتما می دانید که ۷۲ در صد بدن ما انسان ها از آب تشکیل شده و به همین منظور اگر از همین الان به فکر نوشیدن آب سالم و به دور از هر گونه املاح نباشیم قطعا در آینده صدمات ناشی از ان جبران ناپذیر خواهد بود.شما توسط دستگاه آب تصفیه کن می توانید هم بو و هم مزه بد آب را از بین برده و تمام املاح مضر را زا ان بگرید و در نهایت ابی گوارا و خوشمزه را بنوشید.اگر شش ماه به مصرف آب تصفیه شده بپردازید خواهید دید که هم رنگ پوست شما شاداب تر شده و هم احساس سبکی و راحتی بیشتر دارید.با مصرف دائمی اب تصفیه شده دیگر نگران بیماریهای گوارشی نباشید و از بوی بد دهان هم دیگر خبری نخواهد بود.

 

در این دستگاه عمل تصفیه در ۵ مرحله با کیفیت بسیار بالایی صورت می پذیرد.در مرحله اول توسط یک فیلتر الیافی تمام ذرات ریز و معلق درون آب گرفته شده و آب بدون این ذرات وارد مرحله بعدی خواهد شد.این ذرات شامل زنگ اهن و کلیه ذرات ریز جامدی هستند که به هر دلیل درون آب ممکن است وجود داشته باشند.مرحله دوم توسط فیلتر کربن مواد آلی درون آب کاهش خواهد یافت.همینطور در هر مرحله  عمل تصفیه کامل تر شده تا در نایت در مرحله اخر شما ابی کاملا سالم و بدون رنگ و مزه بد را دریافت خواهید کرد.برای خانم های یکه دوست ندارد در زیر سینک ظرفشویی خود  دستگاه تصفیه را نصب کنند و یا چنین فضایی برای انها مهیان نیست این محصول با توجه به نوع طراحی ان می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای شما در نظر گرفته شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم آبان 1393ساعت 11:48  توسط مهران  |  نظر بدهید

میزان ظرفیت

پارچ تصفیه آب bi-flux3000 لایکا

 

 

 

اگر به فکر سلامت خود و خانواده تان هستید و می خواهید در این راه قدیم بزرگ بردارید ما به شما پیشنهاد می کنیم در برنامه خود حتما خرید آب تصفیه کن را قرار دهید.امروز محصولی را در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان پارچ تصفیه کن شناخته شده است.این محصول بسیاربا کیفیت بوده و ساخت کشور اسپانیا می باشد.شما با خرید آب تصفیه کن فوق قدمی بزرگ در جهت سلامتی خود بر می دارید.همچنین علاوه بر عمل تصفیه و از بین بردن املاح مضر اب شما توسط این محصول می توانید بو و مزه بد آب را نیز از بین برده و برای اولین بار طعم نوشیدن ابی گوارا را بچشید.مهمترین مزیت استفاده از این دستگاه جمع و جور بودن آن می باشد و اینکه کمترین حجم را به خود اختصاص داده و راحت می توانید در فضایی کوچک از آن استفاده نمایید.شما می توانید انرا هر جا که بخواهید حمل نمایید و حتی مانند یک پارچ معمولی در یخچال گذاشته و همیشه آبی سرد و گوارا میل نمایید.

 

 

میزان ظرفیت این پارچ ۲٫۳  لیتر می باشد و آب تصفیه شده در محفظه پایینی پارچ به ظرفیت ۱٫۲ لیتر قرار خواهد گرفت.به دلیل اینکه بدنه  این دستگاه کاملا شفاف است می توانید میزان آب موجود درون دستگاه را ملاحضه نمایید و هر وقت که نیاز شد اب درون آنرا بیشتر کنید.در میان انواع مختلف محصولاتی که در این زمینه موجود است ما پیشنهاد خرید آب تصفیه کن فوق را به چند دلیل به شما می کنیم.اول اینکه این محصول دارای یک فیلتر دو گانه است.این امکان باعث شده تا اب سریع تر و با کیفیت بسیار بالاتری تصفیه شود.همچنین این فیلتر دارای یک نشان گر الکترونیک است که دقیقا مشخص می کند چه زمانی باید آنرا تعویض کرد.این نشانگر عمر فیلتر را به صورت در صدی نمایش می دهد.

+ نوشته شده در  دوشنبه دوازدهم آبان 1393ساعت 17:39  توسط مهران  |  نظر بدهید

تلویزیون ۴ هسته ای

 ال ای دی منحنی ۵۵ اینچ ۸۸۸۰ سامسونگ

 

 

برای علاقه مندان به  خرید تلویزیون  محصولی بسیار مدرن و منحصر به فرد را در نظر گرفته ایم که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید.این محصول با نام ال ای دی منحنی ۵۵ اینچ سامسونگ در بازار شناخته می شود.شاید در نگاه اول اولین سوال که برایتان پیش می آید این است که به چه علت صفحه تلویزیون از حالت صاف و یکدست منحنی رو به داخل شده است.در واقع این زوایه انحنا در واقع با زوایه و دید چشم انسان همگون و یکسان است و همین امر موجب شده تا در نهایت کیفیت بتوانید به مشاهده تصاویر بنشینید.در تلویزیون های منحنی شما شاهد تصاویری بسیار ژرف و عمیق خواهید بود بطوریکه شگفتی همگان را بر می انگیزد.

 

زوایه منحنی در واقع بر خلاف تصور باعث شده تا دید شما از کناره هاارتقا یافته و به نوعی می توان به جرات گفت تجربه ای کاملا جدید را در هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی با این تکنولوژی جدید کسب خواهید کرد. لذتی بی مانند که می تواند اوج هیجان را برای شما به ارمغان آورد.شک نداریم اگر به فکر خرید تلویزیون هستید و یک بار فقط یک بار به تماشای یک برنامه توسط این مدل بنشینید حتما شما هم به طرفداران و علاقه مندان خرید این محصول اضافه خواهید شد.در واقع کیفیت تصویری ارائه شده به صورت Full HD 3D بوده و می توان گفت در حال حاضر بالاترین درجه کیفیت را می توان در این مدل یافت.قدرت تطبیق تصویر در این مدل تا ۱۰۰۰ هرتز بوده و د رواقع همین عامل باعث شده تا میزان پویایی و زنده بودن تصویر بسیار بالاتر از قبل شود.

 

پردازش گر این تلویزیون ۴ هسته ای می باشد و این امکان را فارهم کرده تا شما همزمان که در حال تماشای برنامه های دلخواه خود هستید بتوانید برنامه های کاربردی خود را دانلود کنید.در این تلوزیون هوشمند براحتی می توانید تعاملی هوشمند را تجربه نمایید.شما بدون نیاز به سیم می توانید به اینترنت متصل شوید و وب گردی در فضای مجازی بپردازید.با خرید تلویزیون فوق شما  همگام با تکنولوژی روز دنیا حرکت خواهید کرد و تجربه ای جدید از همه انچه تا به حال از یک تلوزیون خواسته اید را تجربه خواهید کرد. با اتصال کابل HDMI به تلویزیون، ال ای دی سامسونگ سیگنال های صوتی و تصویری را به صورت همزمان و با کیفیت بالا دریافت می کند. از طریق سه ورودی USB می توان فلش مموری را به ورودی ها متصل نموده و فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده بر روی فلش را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمود.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 13:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

قیمت یخچال و فریزر

ساید بای ساید ۳۰ فوت سفید جنرال الکتریک

 

 

ما در میان تنوع محصولاتی که در زمینه یخچال و فریزر وجود دارد زمانیکه مشتری به دنبال محصولی خاص است و بهترین ها را می خواهد به او پیشنهاد فروش یخچال فریزر  ۳۰ فوت سفید جنرال الکتریک را می دهیم.این محصول با دارا بودن رده انرژی A+ از کمترین میزان مصرف انرژی بهره برده ودر نتیجه مورد علاقه بسیاری از مشتریان و کاربران می باشد.یخچال و فریزر فوق ساخت کشور مکزیک می باشد.ظرفیت ان حدود ۶۹۲ لیتر است و همانطو رکه در تصاویر هم مشخص است می تواند در خود مقدار زیادی مواد غذایی را برای مدتی طولانی نگه داری نماید.یکی از مهمترین ویژگی های این مدل این است که بدون برفک می باشد.

 

 

از هر جهت که فکرش را بکنید فروش یخچال فریزر جنرال با دارا بودن رده انرژی A+ و همچنین طراحی بدنه منحصر به فردی که دارد نسبت به دیگر مدل ها این روزها راحت تر انجام می شود و این محصولی است که هم خریدار و هم فروشنده هر دو به آن علاقه مند هستند.نوع طراحی دستگیره ها به گونه ای بوده که باز و بسته کردن درب در نهایت راحتی صورت می پذیرد.در واقع دریچه مینی این مدل باعث شده تا شما بدون نیاز به باز کردن درب اصلی بتوانید مواد مورد نیزاتان را با استفاده از باز کردن دریچه مینی  بردارید.برای زیبایی محفظه یخچال نیز از یک لامپ ال ای دی رد درون ان استفاده شده است.این مدل دارای هفت کشو بوده که سه طبقه ان کشویی و ۴ طبقه آن شیشه ای می باشد. طبقات شیشه ای مانع از ریخته شدن غذاها و مایعات به طبقات پایین می شوند و به آسانی نیز تمیز می گردند. با استفاده از دکمه کشویی واقع بر روی محفظه میوه و سبزیجات می توان با توجه به نوع میوه ها و سبزیجات میزان رطوبت داخل محفظه را تنظیم نمود. هم چنین محفظه پائینی مجهز به سه دکمه آب شدن سریع، یخ زدن سریع و تنظیم دما می باشد که با توجه به نوع مواد غذایی می توان دمای مناسب را تنظیم نمود. قسمت فریزر ساید بای ساید مجهز به ۶ کشو می باشد که شامل چهار محفظه کشویی و دو طبقه است.

 

این یخچال بروی ردب خود دارای یک صفحه دیجیتال بوده که یم توانید تنظیمات لازم را برا حالت های مختلف توسط این قسمت انجام دهید.می توانید دمای درون یخچال و فریزر را کم و زیاد نمایید.همچنین از دیگر قابلیت های این مدل می توان به یخ ساز بودن ان و همچنین آب ریز بودنش اشاره کرد.همین الان می توانید جهت تهیه این محصول با واحد فروش فروشگاه کالا خانگی تماس گرفته و اخرین تغییرات قیمت را دریافت نمایید.

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 13:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

اصول فیلترهای اسمز معکوس

تصفیه آب ۶ مرحله ای اسمز معکوس التراتیک

 

 

 

یکی از کالاهایی که این روزها در مغازه های لوازم خانگی به خوبی فروش می رود چیی نیست جز فروش آب تصفیه کن . این محصول دارای مدل ها و برندهای مختلفی است و هر کدام با توجه به میزان کیفیت و برند سازنده ان دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم با نام تصفیه آب ۶۵ مرحله ای اسمز التراتیک می باشد.این تصفیه آب از یکمپ فشار قوی با فشار حداکثر PSI125 برای تصفیه آب استفاده می کند.این محصول در طی یک روز می تواند تا حدود ۲۰۰ لیتر آب را تولید نماید.همچنین شما می توانید این مدل را به یخچال های ساید بای ساید متصل نموده و آبی با کیفیت و سالم را بنوشید.

 

علت اینکه فروش آب تصفیه کن  فوق نسبت به سایر محصولات بالاتر است را می توان در چند عامل دانست.اول اینکه قیمت تمام شده آن نسبت به سایر مدل ها بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.دوم اینکه کیفیت ارائه شده در این آب تصفیه کن بسیار بالا بوده و قادر است تا آبی عاری از هر گونه املاح مضر را برای شما اماده نماید.اولین مرحله تصفیه در این دستگاه یک فیلتر ۵ میرکونی بوده که در واقع ذرات بزرگتر از ۵ میکرون را اجازه عبور نداده و همه در پشت فیلتر جمع خواهند شد.در این مرحله گل و لای و شن و ماسه آب براحتی گرفته خواهد شد.در مرحله دوم از تصفیه آب عمل  حذف کلر و ترکیباتی الی رخ می دهد و رنگ و طعم بد آب گرفته خواهد شد.د رمرحله سوم جهت تکمیل کردن فرآیند مرحله دوم از یک فیلتر کربن استفاده شده است و با این کار تمام مواد شیمیایی موجود در آب گرفته خواهد شد.این مراحل انجام می شود تا در نهایت در محله ششم تصفیه نهایی صورت گرفته و شما می توانید آب عاری از هر گونه املاح و رنگ و بوی بد را بنوشید و لذت ببرید.

 

اصول فیلترهای اسمز معکوس بر این پایه می باشدکه آب ناخالص به کمک فشاری بیش از فشار اسمزی محلول به کمک پمپ فشار بالا ایجاد می شود از ممبران عبور داده می شود و بخشی از آب، به عنوان آب محصول از ممبران عبور کرده و با قیمانده آب به همراه نمک های محلول بعنوان آب غلیظ شده از ممبران خارج و به فاضلاب منتقل می شود .در روش اسمز معکوس می توان املاح موجود در آب خام را تا ۹۹ درصد کاهش داد و باکتریها ، ویروسها و دیگر میکرو اورگانیزمها را نیز حذف نمود.ما امکان فروش آب تصفیه کن فوق را در  سایت کالا خانگی برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 14:54  توسط مهران  |  نظر بدهید

قدرت ساب ووفر

سینمای خانگی ۷۸۰ ال جی

 

فروش سینمای خانگی با تنوع در برندهای مختلف و مطرح جهان همراه با ضمانت نامه معتبر و قیمت مناسب را در فروشگاه کالاخانگی تجربه نمایید. شما در هر کجای کشور که باشید کافیست تا درخواست خود را از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت نمایید و در کمتر از چند روز محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.امروز به معرفی محصولی از کمپانی ال جی می پردازیم.نام این محصول سینمای خانگی مدل ۷۸۰ است.اوج لذت را می توانید با این سینمای خانگی با کیفیت تجربه نمایید.دستگاه فوق دارای ۵ بلندگو می باشد و به همراه یک ساب ووفر می تواند فضایی مهیج راب رای دیدن یک فیلم زیبا فراهم نماید.

 

تعداد باندهای این مدل ۵ عدد است که دو عدد ان در عقب و دو عدد ان در جلو یکی دیگر را در زیر تلویزیون قرار خواهید داد. قدرت هر کدام از بلند گوها ۱۵۵ وات و قدرت ساب ووفر دستگاه ۲۲۵ وات می باشد که در مجموع ۱۰۰۰ وات RMS را در اختیار شما قرار می دهد .دستگاه پخش مرکزی صدا را از طریق سیم به بلندگوها و تصویر را از طریق کابل HDMI و دیگر خروجی های تصویر به تلویزیون متصل می کند.در میان سایر مدل های موجود به جرات می توان گفت به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبش  فروش سینمای خانگی  فوق  بسیار راحت تر و سریع تر از دیگر مدل ها انجام می پذیرد.شما می توانید این دستگاه را همراه با گارانتی رسمی شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات ال جی از فروشگاه کالا خانگی تهیه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emad
امنیت بالا با نصب دوربین های مدار بسته

 

 

 

برای بالا بردن امنیت محیط مورد نظرتان بی شک یکی از اقداماتی که باید حتما انجام دهید چیزی نیست جز نصب دوربین مداربسته.شما باید بتوانید اماکن خود را به مجهز ترین و مدرن ترین سیستم های امنیتی مجهز نمایید تا از این طریق میزان امنیت محیط را بالا ببرید.معمولا اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر کسی بیاید این است که اصلا منظور کلی از دوربین های مدار بسته چیست و به چه سیستم هایی می توان این عنوان را داد.در ساده ترین حالت اگر بخواهیم توضیح دهیم یک سیستم مدار بسته از یک دوربین و یک مانیتور تشکیل شده است.حال می توان این سیستم را بسط داد و از چندین دوربین در ان استفاده کرد.معمولا در کنار هر سیتم از یک راهنمای نصب دوربین مدار بسته نیز استفاده شده است چرا که هر سیستم با توجه به نوع طراحیش دارای نکات مخصوصی می باشد که نیاز است در هنگام نصب به ان توجه ویژه ای داشت.

در سیستم های پیشرفته از مداراتی مانند سیستم های کنترل زاویه دید و سیستم های بزرگ نمایی و همچنین سیستم های ضبط کننده و انتقال تصاویر نیز استفاده می شود.نوع دوربلینی که در مدار استفاده می کنید نیز می تواند به چند مدل مختلف باشد مانند فیبری و پینی و یا نیمه صنعتی و صنعتی و یا دید در شب و مدلی با نام اسپید دام.منظور از این مدل آخری یعنی دوربین که به صورت کامل رنگی بوده و همچنین از سیستم کنترل زاویه چرخش سود می برد و در ان سیستم زوم و یا بزرگ نمایی نیز قرار گرفته است.این  مدل یکی از بهترین و پیشرفته ترین مدل هایی است که می توانید جهت استفاده در اماکن خود استفاده نمایید.

معمولا  ولتاز کاری اغلب این  سیستم ها ۱۲ ولت مستقیم و ۲۲۰ ولت متناوب است.همچنین معمولا با تمامی ابزاری که در یک سیستم وجود دارد همراه ان نیز پایه هایی برای دوربین هایتان دریافت خواهید کرد.این پایه های کمک خواهند کرد تا به خوبی دوربین ها در محل مورد نظرشان استقرار یابند.معمولا پایه ها نیز به چند دسته ثابت و ثابت مفصلی و گردان تقسیم بندی می شوند.پایه های مفصلی گردان به عنوان پایه های قابل تنظیم مورد استفاده قرار می گیرند و پایه های گردان نیز خود در دو مدل دو حالته و چهار حالته وجود دارند.

سعی کنید اگر می خواهید برای اولین بار اقدام به نصب و راه اندازی چنین سیستم هایی کنید حتما از راهنمای نصب دوربین مدار بسته که معمولا به صورت یک کاتالوگ است استفاده کرده و اگر بتوانید از یک فرد مجرب که در این زمینه تجربه دارد نیز استفاده کنید می تواند  شما را در روند کار بسیار بهتر راهنمایی نماید.اصطلاح دیگری که در این سیستم ها به کار می برند کاور است که در واقع همان محفظه ای که دوربین و لنز آنرا درونش جای می دهند می باشد.سوالی دیگر که ممکن است در این بین زیاد پرسیده شود این است که بر اسا چه مبنا و معیاری باید لنز دوربین ها را انتخاب کنیم.؟معمولا برای دوربین های صنعتی و نیمه صنعتی  از یک لنز ثابت استفاده می شود ولی در مدل های فیبری و پین هل از لنز های اتوماتیک استفاده می کنند.اندازه لنز ها در این سیتم ها معمولا از ۸٫۲ میلی متر شروع شده و تا ۱۲ و ۱۶ میلی متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند.دقت لازم را داشته باشد تا در هنگام دوربین مداربسته با توجه به نوع لنز طوری انرا تنظیم نمایید تا تمام میدان دید مورد نظر را پوشش دهد.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم آذر 1393ساعت 15:58  توسط میلاد  |  نظر بدهید

چند نکته درباره نصب دزدگیر

چند نکته درباره نصب دزدگیر

 

 

اگر می خواهید در هنگام نصب دزدگیر اماکن به مشکلی برنخورید و بتوانید به صورت کاملا حرفه ای و بدون نقص کار خود را انجام دهید پیشنهاد می کنیم حتما قبل از اینکه دست به کاری بزنید در یکی از کلاس های مهرگان سیستم که به صورت تخصصی در همین زمینه برگزار خواهد شد شرکت نمایید. شما در پایان این دوره می توانید براحتی و حتی به تنهایی زا پس نصب و راه اندازی یک سیستم دزدگیر مدار بسته بر آیید.در طول دوره شما به صورت کاملا عملی با تمام قطعات و لوازم مرتبط با کار آشنا خواهید شد و همه را نزدیک خواهید دید.در مرحله بعد نحوه نصب انواع چشمی را به شما اموزش می دهیم.اینکه چگونه می توان سنسورهای مختلف را به دستگاه متصل نمود و نحوه افزایش چشمی و سنسور به دستگاه به چه صورت است.

در قسمت بعدی آموزش ما به شما نحوه نصب دستگاه مرکزی را می اموزیم.این دستگاه در واقع قلب مدار است و باید بتوانید انرا به درستی نصب و راه اندازی نمایید.در تمام مراحل نصب دزدگیر اماکن شما باید همه چیز را با توجه به این دستگاه تنظیم نمایید.همچنین در کنار دستگاه مرکزی که وظیفه پردازش اطلاعات را دارد شما می توانید از یک تلفن کننده نیز استفاده نمایید و سیستم امنیتی خود را مجهز به ان کرده و در هنگام خطر در واقع با شماره گیری می تواند به شما خبر دهد که در محل اتافقی رخ داده است.

 

در بخش بعدی آموزش به نحوه کد دهی ریموت کنترل های و اینکه اگر زمانی بخواهید تعداد ریموت های یک دستگاه را افزایش دهید باید چگونه عمل کنید را به شما خواهیم گفت.همچنین به شما نشان خواهیم داد انواع نصب آشکار ساز های دود و نحوه اتصال انها به دستگاه مرکزی را.نحوه نصب آژیر و اسپیکر ها از دیگر بخش هایی هستند که شما در کلاس های نصب دزدگیر اماکن در مهرگان سیستم خواهید اموخت.یک نصاب خوب باید بتواند توانایی نصب انواع دزدگیر اماکن را داشته باشد و این مهم زمانی محقق خواهد شد که شما دارای چندین سال تجربه مفید باشید. اما ما در طول این دوره سعی خواهیم کرد که با آموزش مدل های مختاف شما را برای رسیدن به تجربه لازم یاری دهیم.در واقع بهتر است بدانید که مراحل اموزش نصب دزدگیر اماکن  رد مهرگان سستم توسط برترین و با تجربه ترین نصابان ما انجام می گردد .کسانی که سال ها تجربه عملی دارند و می توانند شما را در این راه بسیار کمک کنند.

 

در محله بعدی از سری مباحث اموزش نصب دزدگیر اماکن به شما نحوه سیم کشی صحیح و استاندارد را خواهیم گفت تا در نهایت بتوانید از بهترین مسیر ها میان دستگاه مرکزی و سایر قطعات ارتباطباتی امن و ایمن ایجاد نمایید.بر خلاف تصور برخی ها که فکر می کنند نصب دزدگیر اماکن براحتی قابل انجام است اما بادی بدانید که اگر کوچکترین اشتباهی انجام دهید ممکن است کل امنیت مکان مورد نظر را زیر سوال برده و باعث شوید که سارقین و خرابکاران از این فرصت بهرتین استفاده را در جهت رسیدن به اهداف خود ببرند.

بعد از اینکه توانستید تفاوت های انواع دزدگیر اماکن را از هم شناسایی و تشخیص دهید نوبت می رسد به اینکه بتوانید با توجه به خصوصیات فیزیکی محیط مورد نظرتان دست به انتخاب  نوع و مدل دزدگیر بزیند و با توجه به خواسته های مشتریان خود یکی از بهترین مدل ها را برای ان انتخاب کنید.در پایان این دوره آموزشی نیز کارشناسان ما در کنار شما خواهند بود تا بتوانید وارد بازار کار شوید.این بهترین فرصت است که برای اولین بار طعم یک کلاس واقعا عملی را از نزدیک تجربه نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و نهم آبان 1393ساعت 16:5  توسط میلاد  |  نظر بدهید

نصب و راه اندازی

نکات مهم قبل از نصب دوربین

 

 

 

 

شما اگر می خواهید خودتان شخصا نسبت به نصب و راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته اقدام نمایید باید ابتدا و در قدم اول از راهنمای نصب دوربین مدار بسته فوق که احتمالا به صورت یک بروشور و کاتالوگ است کمک بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم اگر در این زمینه تحربه ای ندارید حتما از یک فرد متخصص کمک گرفته و می توانید در کنار آن نکات لازم را فرا بگیرید.اولین نکته را که باید بدانید این است که سیستم های مدار بسته بسته به نوع استفاده انها دارای تجهیزات متفاوتی هستند و هر کدام  دارای طریقه نصب و راه اندازی متفاواتی می باشند.در یک دسته بندی کلی می توان دوربین هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند ار به دو دسته تقسیم کرد: بخش اول دوربین های انالوگ هستند که احتمالا در اماکن ومختلف از انها زیاد دیده اید و بخش دوم دوربین هیا تحت شبکه هستند که به دلیل گران بودن انها کمتر از انها استفاده می شود.

 

باید گفت که راهنمای نصب دوربین مدار بسته دو مدل بالا هر کدام با هم متفاوت است و از این رو باید  از نصابی استفاده کنید که بتواند به دو مدل فوق تسلط کافی داشته باشد.در تمام دوربین های آنالوگ شما برای دریافت و ارسال اطلاعات از یک دستگاه مرکزی به نام DVR استفاده می کنید و این در حالیست که در دوربین های تحت شبکه اصلا چنین چیزی نیاز نیست و اطلاعات از طریق خطوط شبکه  و کامپیوتر منتقل می شوند.از نظر نصب و راه اندازی و درددسر های ان باید گفت که راهنمای نصب دوربین مدار بسته  انالوگ به مراتب راحت تر و آسان تر از مدل های تحت شبکه می باشد.همچنین تجهیزات انالوگ ارزان تر بوده و می توان از کابل های با متراز بالا جهت اتصالات نیز استفاده کرد.

 

اولین قدم در نصب و راه اندازی این است که برای دستگاه DVR  یک نقطه بسیار امن و مطمئن در نظر بگیریم.بایدد بدانید هر دوربین در سیستم آنالوگ نیازمند دو کابل است. یکی برای تامین برق و دیگر برای انتقال اطلاعات که کابلف فوق شبیه کابل های کواکسیال می باشد.دقت کنید که تا انجایی که ممکن است باید سعی کنید که کابل انتقال اطلاعات از کابل های برق دور باشد تا پارازیت نگیرد..در مرحله بعد باید با توجه به وسعت محیط و اینکه ایا دقیقا می خواهید تمام منطقه مورد نظرتان پوشش داده شود اقدام به نصب دوربین ها کنید. دقت کنید هنر اصلی اینجا نمایان می شود که با کترین دوربن بتوانید تمام نقاط را پوشش داده و هیچ نقطه کوری را بر جا نگذارید.در بخش های بعدی در باره نحوه نصب و نکات ان بیشتر برای شما خواهیم نوشت.

 

 

 

 

دیگر مطالب مفید سایت:

 

 

نصب دزدگیر اماکن , انواع دزدگیر اماکن , دوربین مداربسته , اموزش نصب دزدگیر اماکن , راهنمای نصب دوربین مدار بسته , اموزش نصب دزدگیر , قیمت انواع دوربین مدار بسته ,بهترین دزدگیر اماکن ,آموزش دوربین مدار بسته , فروش دوربین مدار بسته , طریقه نصب دوربین مدار بسته ,آموزش نصب دزدگیر , دزدگیر اماکن کلاسیک , قیمت دوربین مدار بسته , سیستم دزدگیر اماکن ,  انواع دوربین های مدار بسته , نصب دوربین های مدار بسته  , فروش دزدگیر اماکن ,قیمت دزدگیر اماکن , قیمت انواع دزدگیر , لیست قیمت دوربین مدار بسته  , لیست قیمت دوربین مداربسته  , اموزش نصب دوربین مداربسته  , آموزش نصب دزدگیر , تجهیزات دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته وایرلس , قیمت دوربین مداربسته 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و سوم آبان 1393ساعت 11:35  توسط نیما  |  نظر بدهید

آیا می خواهید یک نصاب دزدگیر شوید؟

آیا می خواهید یک نصاب دزدگیر شوید؟

 

 

 

 

شرکت مهرگان سیستم در راستای اهداف از پیش تایین شده خود اقدام به برگزاری دور های  اموزش نصب دزدگیر نموده است. شما علاقه مندان به یادگیری می توانید برای اولین بار در ایران در کلاس شرکت کنید که تمام مباحث آن از همان ابتدا به صورت ۱۰۰% عملی پیش خواهد رفت. در این کلاس ها شما از همان ابتدا همراه با استاد مدرس یک پروزه را شروع خواهید کرد و قدم به قدم و گام به گام تمام نکات و مراحل نصب را با یکدیگر پیش خواهید رفت.در مبحث اموزش نصب دزدگیر معمولا نکاتی نهفته است که تنها را یادگیری انها استفاده از افراد مجرب با سابقه کاری بالا است.خوشبختانه در کادر فنی مهرگان سیستم برای شما عزیزان از بهترین و مجرب ترین افراد که دارای چندین سال سابقه نصب و راه اندازی انواع سیستم های امنیتی هستند استفاده کرده ایم  تا روند اموزش به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

 

شما با شرکت در کلاس های در نظر گرفته شده ابتدا با انواع دزدگیر ها آشنا خواهید شد و سپس می پردازیم به معرفی سیستم ها و قطعات جانبی انها.انواع سنسورهای چشمی و نحوه نصب انها را فرا خواهید گرفت.سپس می پردازیم به مبحث تلفن کننده ها و نحوه نصب دزدگیر بروی انها.این روزها به منظور افزایش سطح امنیت شاهد هستیم که اکثرا از دستگاه های تلفن کننده استفاده می کنند.در محله بعدی اموزش نصب دزدگیر می پردازیم به معرفی انواع آژیر ها و نحوه نصب انها.سپس می پردازیم به معرفی انواع دکتور ها و نحوه نصب انها.

در محله بعدی به شما خواهیم اموخت که چگونه باید منبع تغذیه یک سیستم را راه اندازی نمایید و چگونه میان منبع تغذیه و دستگاه اصلی سیم کشی کنید تا نهایت امنیت حفظ گردد.در مرحله بعد  انواع مگنت های درب و پنجرعه و طریقه نصب آنها را برایتان شرح خواهیم داد.انواع ریموت کنترل ها و روش های نصب انها را نیز به صورت کامل شرح خواهیم داد.شما در این دوره یاد خواهید گرفت که نحوه سیم کشی صحیح به چه صورت انجام می گیرد.تضمین خواهیم کرد که اموزش نصب دزدگیر که برایتان در نظر گرفته ایم کاملا عملی و کاربردی بوده و در پیان می توانید براحتی وارد بازار کار شوید و به انجام پروژه ه هیا بزرگ بپردازید.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین الان با شماره تلفن های موجود در بخش  تماس ببا ما  با همکاران ما در این زمینه هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

 

 

دیگر مطالب مفید سایت:

نصب دزدگیر اماکن , انواع دزدگیر اماکن , دوربین مداربسته , اموزش نصب دزدگیر اماکن , راهنمای نصب دوربین مدار بسته , اموزش نصب دزدگیر , قیمت انواع دوربین مدار بسته ,بهترین دزدگیر اماکن ,آموزش دوربین مدار بسته , فروش دوربین مدار بسته , طریقه نصب دوربین مدار بسته ,آموزش نصب دزدگیر , دزدگیر اماکن کلاسیک , قیمت دوربین مدار بسته , سیستم دزدگیر اماکن ,  انواع دوربین های مدار بسته , نصب دوربین های مدار بسته  , فروش دزدگیر اماکن ,قیمت دزدگیر اماکن , قیمت انواع دزدگیر , لیست قیمت دوربین مدار بسته  , لیست قیمت دوربین مداربسته  , اموزش نصب دوربین مداربسته  , آموزش نصب دزدگیر , تجهیزات دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته وایرلس , قیمت دوربین مداربسته 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و سوم آبان 1393ساعت 11:39  توسط میلاد  |  نظر بدهید

قدرت زوم دوربین ها

چند نکته قبل از خرید دوربین مدار بسته

 

 

 

همیشه اولین چیزی که به ذهن هر کسی می رسد این است که اگر قرار است اقدام به نصب  دوربین مداربسته برای محیط مورد نظر خود نماید باید به دنبال بهترین و با کیفیت ترین محصول باشد و از این رو بدون داشتن هیچ گونه اطلاعات فنی صرفا با بیان این جمله که من برایم قیمت مهم نیست و به دنبال بهترین هستم می خواهند بهترین محصول را نیز تهیه نمایند. باید بدانید گاهی اوقات گران ترین محصول برای شما بهترین محصول نخواهد بود.شما باید بدانید که اولا چه توقعاتی از یک سیستم امنیتی دارید و خواسته شما از ان چیست و سپس در مورد انواع و اقسام مدل های مختلف  دوربین مداربسته   نیز اطلاعات اولیه را داشته باشید تا در نهایت بتوانید دست به انتخاب صحیحی بزنید.این را بدانید همیشه افراد سود جو در کمین شما نشسته اند تا از بی اطلاعی شما سو استفاده کرده و آن چیزی که دارند را به شما بفروشند.

 

 

مورد بعدی که بسیار مطرح می گردد این است که اصلا از کدام مدل سیستم استفاده کنیم. سیستم آنالوگ و یا سیستم تحت شبکه.باید بدانید از لحاظ کیفیت طبعا سیستم تحت شبکه بسیار بالاتر و قوی تر می باشد اما شاید مهمترین عاملی که باعث شده تا استفاده از آن کمتر شود قیمت بالای آن می باشد.بحث بعدی که در این باره زیاد مطح می شود این است که از کدام برند سازنده برای دوربین های خود استفاده کنم.خوب جواب سوال ما ساده است اگر به دنبال بهترین  دوربین مداربسته   هستید از برندهایی که وجه بین المللی دارند استفاده کنید.به عنوان نمونه محصولات شرکت اکسیس یکی از برندهای خوش نام بوده که با وجود قیمت های گران اما مورد استقبال مردم قرار گرفته است. اگر مساله برند و نوع دوربین که آنالوگ باشد یا تحت شبکه حل شده است حالا می ماند مساله  مشخصات فنی مورد انتظار شما. مثلا میزان رزولوشین تصویر تا چه حد باشد .؟ میزان قدرت زوم دوربین ها ؟ میزان برد مفید تصویربرداری؟ قدرت دید در شب داشته باشد یا خیر ؟ با قطع برق بتواند به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر؟ از تکنولوژی بی سیم استفاده کنم یا به صورت سیم کشی شده ؟ و… این ها  سوالاتی هستند که معمولا شما باید بر اساس انتظاراتی که از سیستم خود دارید به انها پاسخ دهید و در نهایت با توجه به چک لیستتان دست به انتخاب بزنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 16:41  توسط میلاد  |  نظر بدهید

کلاس های عملی

کلاس های عملی مهرگان سیستم

 

 

 

 

مهرگان سیستم در اقدامی جالب برای علاقه مندان به اموزش نصب دزدگیر اماکن کلاس های ۱۰۰% عملی را برگزار می کند.شما در این کلاس ها برخلاف سایر کلاس های دیگر مباحث را به صورت واقعی و کاملا عملی فرا خواهید گرفت . از همان ابتدا درس با یک پروژه آغاز می گردد و شما مراحل یادگیری را به صورت قدم به قدم  همراه با استاد پیش خواهید رفت. در حین کار تمام نکات لازم در جهت نصب و راه اندازی یک سیستم دزدگیر اماکن به شما گفته می شود و این آمادگی را کسب خواهید کرد تا در نهایت بعد از گذراندن دوره بتوانید جذب بازار کار شوید.ما کلاس اموزش نصب دزدگیر اماکن  را به افرادی پیشنهاد می کنیم که واقعا به این رشته علاقه دارند و دوست دارند تا از این طریق برای خود ایجاد کسب و کار نمایند.

شما در طول دوره به صورت کامل با انواع دستگاه مرکزی آشنا خواهید شد و انواع چشمی ها و سنسورها را برایتان مورد بررسی قرار خواهیم داد تا  با نحوه عملکرد انها به خوبی آشنا شوید.سپس برای شما چند سنسور مختلف را نصب خواهیم کرد تا دقیقا بدانید مراحل نصب و راه اندازی به چه صورت انجام می گردد.در مرحله بعد نحوه سیم کشی و اتصال باتری راب ه شما خواهیم اموخت تا بتوانید با بهترین کیفیت ممکن منبع تغذیه مدار را راه اندازی نمایید.در مرحله بعدی نیز نحوه اتصال ریموت کنترل ها و احتمالا اگر خواستید تعداد انها را افزایش دهید را به شما خواهیم گفت.نحوه کد دهی  نیز جز این آموزش می باشد.

 

شما در کلاس اموزش نصب دزدگیر اماکن یاد خواهید گرفت که چگونه انواع سنسورهای آشکار شاز دو د و سنسور های حرارتی را نصب و راه اندازی نمایید.در مرحله بعدی برای دستگاه هایی که دارای سیستم تلفن کننده هستند این مورد هم برای شما به صورت کامل شرح خواهیم داد.شما می توانید چند شماره مهم در تلفن کننده ثبت کرده و در مواقع ضروری دستگاه با شماره گیری اعلام خطر خواهد کرد.در قسمت بعدی این کلاس به شما یاد خواهیم داد که چگونه آژیر را به مدار متصل نمایید.همچنین به شما خواهیم اموخت که چگونه ازرله دستگاه برای باز و بسته کردن درب منزل و یا یا قطع و وصل کردن دستگاهی استفاده نمایید.

شما در کلاس اموزش نصب دزدگیر اماکن که توسط مهرگان سیستم برگزار می گردد می توانید خود را برای بازار کار به صورت کامل آماده نمایید و این می تواند به عنوان نقطه شروع مناسبی برای هر کار آموز محسوب شود.همین الان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 16:41  توسط میلاد  |  نظر بدهید

دانش فنی خاص

دزدگیر اماکن بیسیم EZY TECH ME-90

 

 

 

اگر می خواهید تا اقدام به نصب دزدگیر اماکن  نمایید ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.نام این محصول EZY TECH ME-90 بوده و به صورت بی سیم می باشد.یکی از مهمترین خصوصیات آن نصب  و راه اندازی بسیار آسان آن است که در ۱۰ دقیقه انجام خواهد شد و اصلا نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.این مدل از ۴ زون بهره می برد و هر زون می تواند تا ۱۰ چشم بی سیم یا قطعاتی همچون دکتور را پشتیبانی نماید.از دیگر خصوصیات این دزدگیر می توان به سیم کارت خور بودن  آن اشاره کرد.این محصول با استفاده از یک سیم کارت با امنیت بالا می تواند در مواقع خطر بروی شماره تعریف شده پیامک ارسال نماید و یا با تماس با شماره های از پیش تایین شده اعلام خطر کند.

نصب دزدگیر اماکن

بعد از  نصب دزدگیر اماکن فوق می توانید انرا علاوه بر ریموت کنترل هایی که در اختیارتان قرار داده می شود با ارسال پیامک یا تلفن خاموش و روشن نمایید و در واقع از راه دور می توانید دستگاه را فعال  یا غیر فعال نمایید.همچنین شما می توانید یکی از وسایل برقی خود را به این دزدگیر متصل نموده و آنرا از راه دور خاموش و روشن نمایید.اگر می خواهید مکان مورد نظرتان  را از نظر خطر آتش سوزی نیز ایمن نمایید می توانید به این سیستم دکتورهای دو را نصب کرده و از این طریق دیگر خیالتان راحت خواهد بود با کوچکترین دودی در محل سیستم فعال شده و اعلان خطر می کند.شما بر اساس نیازهای مورد نظرتان می توانید به این سیستم آژیر و چشمی و مگنت و دکتور دود و حرارت و گاز اضافه کنید که تمام موارد فوق را هم به صورت بی سیم و به صورت با سیم می توانید انجام دهید.

بعد از نصب دزدگیر اماکن برای بالا بردن امنیت می توانید یک یا چند زون را به صورت ۲۴ ساعته فعال نمایید.همچنین بعد از راه اندازی از این پس می توانید محیط مورد نظرتان را از راه دور شنود نمایید.یکی از مهمترین قابلیت های آن استفاده از دستنگاه به صورت پارت و یا فول می باشد و این بدان معنا است که شما بر اساس نیازهایتان می توانید از بخشی از امکانات این مدل استفاده نمایید.مهرگان سیستم این محصول را با کیفیت و قیمت بسیار مناسبی همراه با گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان ارسال می کند.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 10:55  توسط میلاد  |  نظر بدهید

به این دستگاه متصل کنید

دزدگیر اماکن بیسیم EZY TECH ME-80

 

 

 

 

در میان انواع دزدگیر اماکن مدل EZY TECH ME-80 یکی از محبوب ترین ها به شمار می آید.یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این مدل نصب و راه اندازی فوق العاده راحت ان است.تقریبا می توان گفت بدون هیچ دانش فنی و تخصصی می توانید نسبت به نصب و راه اندازی این دزدگیر حتی خدئتان نیز اقدام نمایید.در پکی کامل این دزدگیر قطعاتی همچون یک عدد چشمی بی سیم با زاویه ۱۱۰ درجه موجود است.همچنین یک عدد مگنت درب و پنجره بی سیم نیز در بسته قرار گرفته است.این دزدگیر دارای دو عدد ریموت کنترل است.برا اعلان خطر از یک آژیر قدرتمند نیز بهره می برد.

 

در میان انواع دزدگیر اماکن می توان به جرات گفت مدل فوق هم به دلیل آسانی در نصب و هم به دلیل امکانات خوب و قابل توجه یکی از محصولاتی است که مورد توجه علاقه مندان در این زمینه قرار گرفته است.دستگاه مرکزی قدرتمندی که دراین محصول استفاده شده این امکان را می دهد تا به صورت همزمان بتوانید از چند امکان این دزدگیر استفاده نمایید.شما می توانید انواع چشمی ها و دکتورهای دود و حرارت و گاز را به این دستگاه متصل کنید و امنیت محیط خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.شما براحتی و از راه دور و تنها بوسیله یک خط تلفن می توانید سیستم  دزدگیر خود را کنترل نمایید.

این مدل دارای یک تلفن کننده با ۵ حافظه و به صورت سخنگو می باشد.از دیگر امکانات آن دارا بودن ۹۹ زون بی سیم می باشد.برای دریافت آخرین قیمت و نحوه خرید می توانید همنی البان با کارشناسان ما در مهرگان سیستم تماس گرفته ودرخواست خود را ثبت نمایید.

 

دیگر مطالب مفید سایت:

 

 

نصب دزدگیر اماکن , انواع دزدگیر اماکن , دوربین مداربسته , اموزش نصب دزدگیر اماکن , راهنمای نصب دوربین مدار بسته , اموزش نصب دزدگیر , قیمت انواع دوربین مدار بسته ,بهترین دزدگیر اماکن ,آموزش دوربین مدار بسته , فروش دوربین مدار بسته , طریقه نصب دوربین مدار بسته ,آموزش نصب دزدگیر , دزدگیر اماکن کلاسیک , قیمت دوربین مدار بسته , سیستم دزدگیر اماکن ,  انواع دوربین های مدار بسته , نصب دوربین های مدار بسته  , فروش دزدگیر اماکن ,قیمت دزدگیر اماکن , قیمت انواع دزدگیر , لیست قیمت دوربین مدار بسته  , لیست قیمت دوربین مداربسته  , اموزش نصب دوربین مداربسته  , آموزش نصب دزدگیر , تجهیزات دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته وایرلس , قیمت دوربین مداربسته 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()